طبق اعلامیه ای که شرکت مشاوره ای گارتنر گروپنر با Marketing Dive به اشتراک گذاشت ، مدیران ارشد بازاریابی برای اولین بار استراتژی برند را مقدم بر تجزیه و تحلیل ، شخصی سازی و فناوری بازاریابی می دانند ، زیرا همه گیری ویروس کرونا منجر به کاهش بودجه می شود. سی و سه درصد CMO ها استراتژی برند را به عنوان یکی از سه اولویت اصلی خود قرار می دهند ، از "نزدیک به انتهای لیست در سال 2019".


دیجی مارکت - مجله بازاریابی دیجیتال برند ,استراتژی ,بازاریابی ,استراتژی برند ,کاهش بودجه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسمارت دانلود | Smart-Dll.IR بیکلام موزیک بطری پت بارانی ها فروش آهن آلات صنعتی سالن زیبایی گل نرگس داسنها و متنهای نویسنده ی ۱۲ ساله نیکتا ناصراحمدی