چهل و یک درصد از بازاریابان می گویند که به دلیل افزایش محدودیت های داده های مربوط به حریم خصوصی ، تحت گزارش مشارکت مشتری 2021 Merkle که از طریق ایمیل برای Marketing Dive ارسال شده است ، فعالیت رسانه دیجیتال بیشترین تأثیر را خواهد داشت. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل وب (39)) ، اندازه گیری رسانه های دیجیتال (35)) و فعال سازی بازاریابی مستقیم (35)) ، در میان مناطق دیگر ، تحت تأثیر قرار می گیرند.


دیجی مارکت - مجله بازاریابی دیجیتال دیجیتال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تصفیه آب و فاضلاب فروشگاه لوازم خانگی سعادت پور rahehall آشپزی آسووون پروژه مالی حسابداری موج کویر اجناس فوق العاده