گوگل با پیش بینی پشتیبانی از معاملات برنامه ای ، پیوستن به پشتیبانی موجود برای حراج باز و YouTube ، ابزار پیش بینی را در پلتفرم تقاضای Display & Video 360 (DSP) خود بهبود بخشیده است ، بنابراین بر اساس اعلامیه مشترک با Marketing Dive ، بازاریابان می توانند میزان دستیابی بهتری را تخمین بزنند. .


دیجی مارکت - مجله بازاریابی دیجیتال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست m.ysana1369@gmail.com ggsitgreat مشاوره کنکور ریاضی خرید طرح لایه باز قرص چاقی جگوار چاق کننده صورت بدن جگوار اصل هر چی که بخوای modafehagh